Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Omdat ik naast deze webshop, ook nog ander werk heb, is het niet altijd zo dat ik de pakketjes dezelfde dag kan versturen. Wil je zeker weten of je je pakketje op tijd hebt? Stuur dan een berichtje! Over het algemeen is de verzendtermijn 1-3 werkdagen

Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken?

Bij Dressed à Lot kun je op de volgende manieren betalen:

Ideal

Klarna achteraf betalen

Creditcard

 

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?

Het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gelijk te gebruiken. Per order kun je er 1 gebruiken.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Jammer dat je bestelling niet helemaal is zoals je verwacht had! De bestelling kan binnen 14 dagen (gedeeltelijk) teruggestuurd worden. Dit kun je doen door het terug te sturen (op eigen kosten) naar het volgende adres:

Dressed à Lot
Lange Koestraat 28-D
3511RN Utrecht

Let op! Bewaar je track and trace code goed. Het retourneren is op eigen risico en zonder code kun je niet achterhalen waar hij is.

Zorg ook voor dat je even je  naam, order datum, order nummer en artikelnummer toevoegt aan je retour.

Hier kun je het retourformulier downloaden:

retourformulier

 

Ik heb een nieuwe factuur van Klarna ontvangen, deze klopt niet. Wat nu?

Het beste is om even contact op te nemen met Klarna

Ik heb betaald via Klarna en krijg als nog een herinnering, wat nu?

Hiervoor kun je het beste direct contact opnemen met Klarna. Zij kunnen direct de betaling inzien

Wat zijn de kosten voor retourneren?

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Je bent vrij via welke verzender je het terug stuurt. Let wel op, bewaar je track and trace code goed. Zonder code kan het pakket niet achterhaald worden. Het risico van retourneren is voor de koper.

De verzend- en retourkosten zijn voor rekening van de koper.

Hoeveel kost verzending?

De verzendkosten hangen af van het product wat je hebt gekocht. Dit varieert van 3,95 tot 6,95. Vanaf €75 is de verzending gratis!

Wordt mijn bestelling dezelfde dag verstuurd?

Het streven is om de artikelen dezelfde dag nog te versturen. Echter is dit niet altijd mogelijk. Mocht je willen weten of je pakketje dezelfde dag nog verzonden kan worden dan kun je een berichtje sturen via de site of social media.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Nadat de artikelen zijn ontvangen en gecontroleerd krijg je je geld terug gestort (binnen 14 dagen) via de manier waarmee je betaald hebt.

Wat zijn de retour voorwaarden?

Artikelen moeten ongedragen zijn, met de prijskaartjes er nog aan en in originele verpakking. Is dit niet zo dan kunnen we helaas de artikelen niet retour nemen.

Vanwege hygiene kunnen sieraden helaas niet geruild worden.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is niet gegrond in de volgende gevallen:

Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud

Water- val of stootslijtage

Het niet navolgen van de wasvoorschriften

Uitzonderlijke slijtage

Beschadiging door nalatigheid

Garantie termijn: Je kunt binnen 30 dagen een berichtjes sturen als er iets mis is met je artikel. Dan gaan we kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen

Wat als mijn artikel kapot gaat buiten de garantie termijn?

We zullen altijd kijken naar een oplossing. Wanneer je mag verwachten van een product dat deze langer mee gaat en dit niet het geval is, kun je contact opnemen. Stuur een berichtje en we gaan kijken of we dit samen kunnen oplossen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat je besteld hebt. Het is namelijk zo dat deze zo snel mogelijk wordt klaargemaakt. Wil je je bestelling toch niet meer? Dan kun je hem na ontvangst terug sturen. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening